Jak zboží objednat?

Dali jsme si záležet, aby byl e-shop příjemným místem a nákupy se daly provádět co nejjednodušeji. Pokud nevíte jak objednávku vytvořit, sestavili jsme si pro vás stručný návod pěkně krok po kroku.

Tak, jdeme na to.

Krok č. 1

Vybírejte v pohodlí domova.

Ať už hledáte něco konkrétního nebo se jen díváte, co vlastně nabízíme, chceme vám to usnadnit, a tak je zboží přehledně rozděleno do jednotlivých kategorií. Nebo můžete využít hledající okénko, které se nachází nad kategoriemi  -  rychle tak najdete, co vás zrovna zajímá.

Krok č. 2

Upřesněte svůj požadavek.

Zaujal vás některý ze vzorů našich ponožek? Rozklikněte konkrétní produkt a zkontrolujte další parametry. Například velikost, aby ponožky seděly přímo na vaši nožku. Materiálové složení, ať nekupujete zajíce v pytli. V téhle fázi se dozvíte i zda máme dané zboží na skladu a kdy ho můžete očekávat u vás doma. 

Pokud máte vybráno klikněte na tlačítko Přidat do košíku. Potřebujete ještě něco nebo je to pro dnešek vše? Můžete buď v klidu pokračovat v nákupu, nebo přejít rovnou do košíku.

Krok č. 3

Košík.

V košíku můžete zkontrolovat, co jste vybrali i konečnou částku. Jestli je všechno v pořádku, pokračujte v nákupu. Tlačítka vás navedou. Dále po vás budeme chtít, abyste si zvolili způsob dopravy a platby tak, aby vám to vyhovovalo. Dopravu zajišťuje buď Česká pošta, kurýr DPD nebo Zásilkovna. Platit můžete kartou, bankovním převodem nebo dobírkou. To je na vás.

Krok č. 4

Jedeme dál.

Vyplňte, prosím, jednoduchý formulář s dodací adresou, jménem a dalšími důležitými informacemi. A už jsme skoro u konce. Po odeslání objednávky vás budeme o všem informovat. Přijde vám potvrzovací email, který obsahuje i údaje pro platbu a reklamační formulář.

Krok č. 5

Je hotovo!

Těšte se na kousky, co jste si u nás objednali. Teď už je práce na nás. Všechno jde jako na drátkách. Až budeme balíček odesílat, budeme vás o tom informovat.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.